>

2010年10月31日星期日

喂...你究竟加我人工定係減我人工架???

  
這故事發生於某快餐連鎖店

僱主: 為支持最低工資立法,我地大膠樂就作為榜樣率先加你地人工啦!
          就加多2蚊雞比你,但係你要同我笑得燦爛啲架!

職員: 係咪無論對方個樣幾咁糜爛,我都要笑得幾咁燦爛??

僱主: !好簡單,你簽咗呢份野就ok!!

職員: 加人工都要簽名?? 咩泥架?!

僱主: ~普通員工守則啫。

職員: ?? 我一向都好安份守己逗你廿幾蚊個囉喎。
          唔係喎….我見到份野有一行寫住 [用膳時間不計算在有薪工作時數內] .. 
          咁咪變相收入咪仲少?!

僱主: ! 說話唔得你咁樣講~ 我地有費用全免美味膳食供應番比你地架~

職員: ?! 一向都唔洗錢架啦果啲五味人生既食物……

僱主: 嗱嗱! 係五味人生你至好講呀~~
          唔講又講,講開又講丫~ 我仲以為你唔識字,
          我諗左好耐先諗到呢個絕世好穚,諗住駁你地唔識字~

職員: 對得你一個識字啦其實我係麻省理工畢業,
         高職位又無人請,低職住又唔夠人出價賤。
         咪做住大膠樂體驗吓生活先囉。
         唉,又要減薪呢鑊野唔慌大膠鑊啦……

沒有留言: