>

2011年1月21日星期五

煩話家常 (2) -- 只愛偷看別人的報紙


凡人: 你做乜成日要望我份報紙啫?!

煩人: 睇新聞囉~

凡人: 咁其實份報紙係免費,你可以自己拎一份去睇!

煩人: 咁又點同呢。 
          除左果一種偷閱既快感….你唔覺得我地一齊睇同一份報紙好有親密感 咩?

凡人: ……….唔覺得。

煩人: 就好似當我地一齊睇緊同一則新聞果陣,
          同一視線同一呼吸頻率同一慨嘆聲都比到我地一個感覺,
          就好似不約而同咁企埋同一陣線對件事。大家頓時好有一種互相認同感咁樣。

凡人: ……….

煩人: 個感覺就好似大家係自己友,香港是我家既情感就湧出嚟啦。

凡人: 你會唔會諗多咗?

煩人: 你諗吓,就好似大家共同傳自己鍾意既AV咁,
          你都會抱住 自己友嘛! 益你!” 咁個心態啦。
          獨樂樂不如眾樂樂,你都會特別覺得warm~

凡人: …….我要落車啦. 份報紙送比你去眾樂樂啦。


沒有留言: