>

2011年1月12日星期三

新年換新機



型仔: 買Windows Phone 7定B wing嗰部好呢?
型女: B wing嗰部走Artistic路線,你都幾Artistic丫。
型仔: 雖則我都覺得自己有啲藝術家嘅氣質,Windows Phone 7 嗰部都啱Designer架!你睇佢個Live Tiles Interface幾靚... 一格格咁show 晒啲info出嚟...簡約得嚟又有型,望落去成個專業人士。
型女: 我好鐘意B wing,所以如果你部電話有B wing,我諗我會鐘意你多啲... 
型仔: 你咁都得??
型女: 咁黑色鋼琴面機身,我平時練琴果陣可以放佢喺隔離,同部鋼琴幾match~~ 
型仔: ... (照妳咁講我應讓換埋個女友先match...) Windows Phone 7可以連接Xbox LIVE喎! 
型女: 講到咁artistic又專業,原來係想出街打機...咁你掛住打機唔洗理我啦!? 
型仔: 講時講… 而家都係我買機啫… 妳做乜仲緊張過我? 
型女: 你換機款仲密過我換legging啦,我當自己睇新機架喇... 
型仔: 睇落B wing嗰部都幾好丫。 
型女: Windows Phone 7啦,你教我打機囉... 
型仔: 咁快轉軚!? 
型女: 學你囉。 


更多生活點子盡在LG官方網誌:  http://www.lghkblog.com/

沒有留言: